Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Apua, olenkohan valmistautunut tarpeeksi hyvin?


Apua,  olenkohan valmistautunut tarpeeksi hyvin?

Tänä jouluna panostin entistä huolellisemmin hiilaritankkaukseen, koska takaraivossani kutkutti osallistuminen Leidin tanssimaratoniin.  Aikaisemminkin olen osallistunut Leidin tanssipäiviin, mutten kertaakaan ole tanssinut niitä alusta loppuun. Tänä vuonna olen päättänyt sheikata  maratonin läpi ensimmäisestä zumbatahdista viimeiseen jäähdyttelyballadiin.

Juoksumaratoonarin tavoin olen harjoitellut koko syksyn säännöllisesti.  Viikoittain olen tehnyt lajiharjoittelua, eli tanssinut eri sykealueilla, ja lisäksi olen treenaillut oheisharjoitteluna bodypumpia, pilatesta ja joogaa.  

Nyt kun vihdoin on koittanut tammikuun ensimmäinen viikko, ja maratoni tanssitaan sunnuntaina, olen alkanut pohtimaan suoritusviikonlopun valintojani.  Mitä syön viikonloppuna? Miten rentoudun edeltävänä iltana? Ja ennen kaikkea, mitä laitan päälleni? Luultavasti en tule kääntymään valinnoissani liikuntalehtien asiantuntijapalstojen puoleen, vaan luotan intuitiooni. Syön lempiruokiani, ehkä överibrunssi lauantaina ja tietenkin hyvä leffa.  Hiilaritankkauksen viimeistelyksi ehkä vähän karkkia ja jätskiä.   

Lupaan laittaa raporttia siitä,  onnistuinko ja kuvia maaliinpäässeistä.

p.s. Tämä oli haaste! Ketkä ovat minun kanssa maaliviivalla sunnuntaina  klo 10.30? 

Maratonterveisin, Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti