Sivut

tiistai 20. marraskuuta 2012

Oletko soittanut teidän nettituelle?

Täällä Leidissä sattuu kaikenlaista. Asiakkaan Spinning-kenkä voi jumittua jalkaan. Asiakaspukukaapin avain voi rikkoutua lukkoon, eikä kaappia luonnollisesti saada silloin auki, saatika asiakkaan tavaroita ulos. Kassanauha jää koneeseen jumiin. Alaoven summeri ei toimi. Netti ei toimi. Pankkikorttikone ei toimi, koska netti ei toimi. Ihan vain muutamia juttuja mainitakseni…

Se, joka nämä asiat ratkaisee, on yleensä kassan työntekijä. Kaikennäköistä tulee vastaan, eikä Leidiläiset ota asioita ongelmina vaan haasteina =) Tässä muutama kassaneidin vakiotyökalu, jolla hoitaa jo aika monta ongelmaa:


(c) Petra Kurikka
Arvaatko mikä työkalu liittyy mihinkin tapaukseen?

No, Spinning-kenkää yritettiin avata ruuvimeisselillä (ei toiminut), vasara ja ruuvimeisseli kuuluvat kaappitapaukseen (muuten toimi!), kassanauha on saatu toimimaan kynsiviilan avulla, summeria ei saatu toimimaan, mutta teipillähän ovi saatiin teipattua auki (Ihan itse keksin! Taloyhtiön edustaja ei tällaista innovatiivista ratkaisua edes tajunnut ehdottaa.), tämän päivän nettiongelman sekä pankkikorttikoneongelman hoiti jo näppärä aamukassa (Kiitos Arita ja Manisonin nettituki!).

Kerran tosiaan soittelin ristiin rastiin eri firmoja, kun ei ollut ihan varmaa mistä löytyisi apuja sillä kertaa toimimattomaan nettiongelmaan. Yhdestä firmasta pyydettiin ensin soittamaan oman yrityksen nettituelle. Hieman huvittuneena kerroin, että taidan itse olla se nettituki... (että onnea vain meille) Kaikkeen sitä joutuu, mutta naisenergialla joka asia on tähänkin asti hoidettu (ja hoidetaan)! Go Leidit!

Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti