Se, joka nämä asiat ratkaisee, on yleensä kassan työntekijä.
Kaikennäköistä tulee vastaan, eikä Leidiläiset ota asioita ongelmina vaan
haasteina =) Tässä muutama kassaneidin vakiotyökalu, jolla hoitaa jo aika monta
ongelmaa:
Arvaatko mikä työkalu liittyy mihinkin tapaukseen?
No, Spinning-kenkää yritettiin avata ruuvimeisselillä (ei toiminut), vasara ja ruuvimeisseli kuuluvat kaappitapaukseen (muuten toimi!), kassanauha on saatu toimimaan kynsiviilan avulla, summeria ei saatu toimimaan, mutta teipillähän ovi saatiin teipattua auki (Ihan itse keksin! Taloyhtiön edustaja ei tällaista innovatiivista ratkaisua edes tajunnut ehdottaa.), tämän päivän nettiongelman sekä pankkikorttikoneongelman hoiti jo näppärä aamukassa (Kiitos Arita ja Manisonin nettituki!).
Kerran tosiaan soittelin ristiin rastiin eri firmoja, kun ei
ollut ihan varmaa mistä löytyisi apuja sillä kertaa toimimattomaan
nettiongelmaan. Yhdestä firmasta pyydettiin ensin soittamaan oman yrityksen
nettituelle. Hieman huvittuneena kerroin, että taidan itse olla se nettituki... (että onnea vain meille) Kaikkeen sitä joutuu, mutta naisenergialla joka asia on tähänkin asti
hoidettu (ja hoidetaan)! Go Leidit!
Petra
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti